fredag 5 mars 2010

Shake shake shake....

Jag fick Herbalife shake-sakerna igår, så idag har jag och Hinkas shakea till både frukost och lunch (bilden). Och så har vi tagit vitamin och fibertabletterna tre gånger idag oxå :)
Och så har jag ätit ett äpple på eftermiddagen och druckit mycket vatten idag. Till middag delade vi faktiskt på en pizza ;) Vi har ju varit så nyttig annars idag. Jaja, vi ska väl äta annat till middagar sen.

Igår var jag med syster Lina och Nova hela dagen och kvällen lång. Vi fick middag hos pappa och Eva när Hinkas slutade, det var lassagne och gud så god den var :)
På kvällen så klippte jag min lillebror Samuel som hade alldeles för långt hår, så nu är han korthårig, det blev snyggt. Jag klippte Oskars hår tidigare på dagen.

Nova kryper fort nu och reser sig upp mot saker så man får passa henne noga :) Här går mamma några steg med henne i köket, fina pyjamasar dom har va :)

Nova har haft vattkoppar nyligen så hon har lite prickar kvar än. Hon började bli lite trött här.
:
Nej nu ska jag se på film och äta lite chips med Hinkas och Per.
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar