tisdag 16 mars 2010

Ligister

Det har varit några ligister på våran gata för några dagar sen. Det står på sveg.info. Dom hade stulit tre sparkar två hus bortanför vårat, och sprejjat med röd färg på tre postlådor på samma ställe. Och på postlådan brevid våran har någon ristat med något vasst på hela locket.
Vad är det för jävla fasoner. Jag brukar kolla i fönstrena efter sånna odågor på nätterna innan jag går och lägger mig, och jäklar om dom gör något på min gård. (Kortet är taget från vårat fönster.)

Igår efter jobbet gjorde jag rent vårat akvarium, det behövdes verkligen, så nu blev det så rent och ljust så man nästan blir bländad när man går förbi det ;)

Idag har jag varit duktig. Jag har varit ledig så jag har varit på gymmet i en timme med Linnea på eftermiddagen och tränat mage, armar och ben tills jag knappt kunde stå. Mådde nästan illa på väg hem i bilen. När jag kom hem drack jag en protein-shake, stretchade och gjorde 20 vanliga situps och 20 åt båda sidorna och gjorde om det tre gånger. Efter det kände jag att jag måste gå ut och gå oxå, så jag tog en rask promenad ute i 30 minuter. Det kändes skönt.

Idag fick jag en ny smak på shaken av Linnea som jag beställt, Cappuccino, den var god. Den smakade som kallkaffet som vi brukar köpa på statoil, fast den är nyttigare ;)

// Millan

5 kommentarer:

  1. Heja, heja....du är världens duktigaste du min lilla milla....snart med dem stora musklerna....älskar dig...puss och kram.

    SvaraRadera
  2. Men kära nån va du är duktig Camilla, jag blir riktigt imponerad....kram kram.
    m.Majjan

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med föregående inlägg!
    OTROLIGT duktig!!
    Vad du kommer att vara "fit" till sommaren :)
    Kram från Linsell

    SvaraRadera
  4. Åh vad stolt jag blir över min syster! :) Fortsätt så nu!

    SvaraRadera
  5. Tack allihop. Ja jag hoppas jag blir fit till sommaren. Gå ner lite i vikt och får lite muskler ;) Kramar // Millan

    SvaraRadera