torsdag 25 mars 2010

Ensam hemma

Millan är på jobbet, och jag är själv hemma... Fy fan vad det är tråkigt att inte ha någon att prata med eller kolla på TV med. Inte äns sådana saker som brukar vara roligt är det längre när man är hemma och sjuk. Brukar gilla att kolla på The Simpsons på 6'an men nu är det bara pest och pina.
Det blir inte bättre av att jag har börjat kika lite på aktier igen, har dessvärre inte pengar att handla för utan försöker bara hänga med lite. Tråkigt då att se att dom aktier man hade tänkt köpa sticker iväg och man med lätthet hade kunnat plocka hem tusenlappar.
Jaja, jag får väl spara ihop lite pengar som jag kan tradea med, måste ju slå mitt rekord på +7.000:- på en dag. Vore lämpligt för att få in lite extrapengar. Men som det ser ut nu så blir detta inte aktuellt förräns sommar/höst. Då kan jag börja med siktet inställt på min första miljon på bankkontot.

BTW, jag tror INTE jag är gravid så det var därför jag spydde.... Även om kanske magen ser ut som att jag vore det.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar