fredag 26 mars 2010

Hemmagjord pizza

Till middag så gjorde vi för första gången pizza här hemma i ugnen. Det var Cissi som tyckte vi skulle göra pizza själv här hos oss. Vi köpte färdig deg och hade på tomatsås, champinjoner, lök, skinka och ost. Samuel och Saga åt här oxå eftersom mamma och Oskar har varit iväg och köpt en bil idag.
Pizzan blev lite degig eftersom vi har en VÄLDIGT dålig ugn som all värme åker ut ur, men pizzan blev jättegod ändå tyckte vi alla, förrutom att varken Saga eller Samuel tycker om champinjoner och lök så det plockade dom bort ;)

Idag har jag varit på gymmet i en timme, jag blev som vanlig jättekonstig, illamåendes och det kändes som jag skulle svimma :/ Blev bättre efter jag kom hem och drack en shake i soffan. Sen var jag och Cissi ut och gick i 30 minuter i Ulvkälla med hunden Atlas.

Just nu sitter jag och Hinkas och spelar Final Fantasy (ps3) och har gjort det sen vi åt pizzan vid 18.30. Det är så spännande :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar