söndag 21 mars 2010

Heldag med spel

Igår blev vi väckt vid halv tolv tiden på dagen av Per som ville hälsa på lite. Eller lite och lite, han stannade till halv tre på natten ;)
Per och jag spelade tv-spel hela dagen medans Hinkas spelade sitt spel (Battlefield bad company 2) på datorn med några på internet. Till middag åt vi tre sushi som Hinkas gjorde och det var jättegott som vanligt.
Jag och Per spelade "Little Big planet" på Ps3 med två dosor, alltså en varsin "gubbe". Strax innan halv tre inatt klarade vi av sista bossen så nu har vi spelat ut spelet :)
Ni kanske tycker vi är knäpp som spelade en HEL dag men vi hade sagt att vi skulle ha en slödag med spel på lördagen så då hade vi det. Och vi hade då skitroligt igår.

Vi har inte gjort så mycket idag heller, men jag har då varit ute och gått brorundan med min moster Monni i en timme så jag blev alldeles svettig.
Sen har jag suttit ute på altanen i en timme och njutit av solen och lyssnat på när det droppar från taket och hört på fågelkvitter.

Nu ikväll kom Per och såg på skräckfilmen "The Descent 2" med oss. Den var sådär, inte lika bra och läskig som den första filmen. The Descent handlar om några tjejer som utforskar ett grottsystem i USA och blir instängda, men dom är inte ensamma därnere. I andra filmen går några ner i grottorna för att leta efter tjejerna.

// Millan

2 kommentarer:

  1. nej fy. Kanel!? det lät ännu äckligare:) men jag kanske måste prova ändå, innan jag säger något.

    kram

    SvaraRadera
  2. Va skönt att kunna slöa en heldag, och inte känna några måsten! De gjorde ni helt rätt i.
    Kramiz! m. majjan

    SvaraRadera