torsdag 18 mars 2010

Gymmet idag med

Nu har jag just kommit hem. Jag har varit hos pappa och Eva och kollat på filmen "Taken" med dom och ätit morötter och gurka med dipp till. Det är gott det! Filmen var bra tyckte dom, jag med, men jag har sett den förrut. Det var kul att vara där och se på film. Jag drack då inget vin den här gången, utan cola ;)

Idag efter jobbet (kl 13) så åkte jag till medborgarhuset och fick en egen elektronisk nyckel till gymmet så jag kan åka dit och träna när jag vill, så jag åkte dit på eftermiddagen och tränade i en timme. Jag växlar mellan mage, armar och ben hela tiden och vilade knappt emellan. Jag fick nog lågt blodsocker när jag var klar för jag blev svimfärdig, illamåendes och helt slut. Jag blev så i förrgår oxå när jag var på gymmet med Linnea.
Jag stretchade, åkte hem och drack en protein-shake i soffan. När jag återhämtat mig gjorde jag upp eld i pannan så det skulle bli varmvatten till en dusch sen. Medans det brann för fullt så gick jag ut och tog en rask promenad i 25 minuter, sen var jag helt färdig kan jag säga :)


Nu ska jag gå och sova för jag är trött och slut. När jag nu motionerar och äter bättre så får jag väl skärpa mig med sömnen oxå. Jag som alltid ska sitta uppe till sena natten , även om jag ska upp och jobba.
// Millan

4 kommentarer:

  1. Härligt Camilla! Om du vill kan du komma hit ner och åka med mej på Vårruset den 17 maj! De låter som du lätt klarar avatt springa 5 km.
    Kram m.majjan

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att ha dig här vare sig du dricker vin eller cola men nog har vi lite roligare med det förstnämnda :)
    Kul också att du har börjat att träna lite. Vet ju själv hur det känns i kroppen efter allt "järnskrot" jag lyfter :)
    Kör varannan dag och vila varannan så ska du se att det börjar ge resultat till sommaren.

    KRAMAR / Pappa & Eva.

    SvaraRadera
  3. Tack Majjan men jag kanske ska följa med några från jobbet på vårruset i Sundsvall i Maj. Men jag orkar då inte springa, det bli rask promenad isånna fall ;)
    Det blir gymmet 2 gånger i veckan och rask promenad varje dag pappa. Jag har vilat länge nog nu ;)
    Kramar från Millan

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig Millan!! Va fitt vi ska va till sommaren nu*ler*
    Linnea

    SvaraRadera