tisdag 23 mars 2010

Final Fantasy

Nu ikväll efter jobbet så har jag och Hinkas spelat Final Fantasy XIII (13) på ps3 som vi fick hem idag. Vi har inte hunnit kommit så långt men det verkar då bra än så länge. Och gud vilken grafik! Karaktärerna ser så verkliga ut i filmsekvenserna.
Final Fantasy är ett riktigt roligt och spännande tv-spel, och jag tror vi har haft och spelat alla Final Fantasy tv-spelen upp till nr 10, där slutade vi spela för vi fastnade på ett ställe. Vi har inte spelat 11 och 12 heller men vi får väl köpa dom efter vi spelat ut det här 13:e Final Fantasy spelet. Jag tycker bäst om Final Fantasy IX (9) av dom vi spelat.

Igår var jag på gymmet i en timme, gick fort i 30 minuter och gjorde sen en himla massa situps. Och idag på eftermiddagen gick jag i 30 minuter ner på jobbet. Bara att tvinga iväg sig själv så blir det av.

Nu ska vi sova, för imorgon är det jobb.......och Hinkas födelsedag :)
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar