söndag 14 mars 2010

Melodifestivalen

Igår var jag och Hinkas bjuden på middag hos pappa och Eva. Vi åt friterade potatisklyftor och fyllda lövbiffar i en ört-cremefraiche sås. Det var jättesmaskens!
Efteråt stannade jag och såg på finalen i melodifestivalen med dom, och Hinkas åkte hem och spelade pang pang spel på datorn istället ;)
Det var ju ingen av låtarna som kändes riktigt bra, så att man ville hejja på dom, men jag höll väl mest på Darin, Saade och Ola.
Men det var Anna som vann med låten "This is my life". Och den var väl ganska fin, Bara inte Pernilla W eller Peter Jöback vann så är jag nöjd :)
Medans vi såg på Melodifestivalen så drack vi lite vin till.......eller, jag drack för mycket vin så jag fick gå och kräkas en del :/ Hinkas fick hämta mig och bädda ner mig i sängen hemma.
Så idag har jag inte mått så bra, haft super ont i huvudet och mått lite illa, så jag har legat i soffan nästan hela dagen och kollat på tv och sovit.
Men sent på eftermiddagen/kvällen kändes det bättre så vi har ätit pizza och kollat på filmen "Peter Jackson and the lightning thief". Den var inte så bra som vi hade trott den skulle vara.
Sen har jag grejjat lite i köket, duschat och så har vi kollat på filmen "District 9" tills för en stund sen så nu ska vi gå och lägga oss och sova, ska upp och jobba kl 7 imorgon.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar