fredag 20 januari 2012

Frostat av frysen

Igår när jag var ledig kom jag på att jag skulle frosta av frysen. Det var mycket is i den. Det tog många timmar innan allt hade tinat. Hade ut maten som låg i frysen på altanen. Det var -14 grader ute. Men sen blev det så fint i frysen :)


Knäppte lite kort på vattnet som droppade ner från frysen. Fick till någon bra.

Igår kollade jag och Hinkas på robot filmen "Real steel" medan vi åt middag från knuten. Jag åt pizza och han kebabrulle. Senare på kvällen mumsade vi chips och dricka till filmen "In time". Den var väldigt bra. När Hinkas sen gick och badade så blev han tvärt illamåendes och gick och spydde. Sen har han fortsatt spytt hela natten. Det slutade i morse, men han mår fortfarande illa och har legat däckad i soffan hela dagen. Vi vet inte om det är matförgiftning av kebaben eller om det är vinterkräksjukan. Jag mår bra än och hoppas verkligen jag slipper få det om det är magsjuka, som jag tror att det är. Jag har jobbat 15-20 ikväll. Har köpt med dricka, yoghurt och blåbärs-proviva åt Hinkas. Jag ska jobba i helgen. 11-timmars pass båda dagarna. Tråkigt, men sen är jag ledig två helger :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar