torsdag 5 januari 2012

Nya kläder

Vi fick presentkort på Junkyard av Gunilla och Kalle i julklapp. Så vi beställde några tröjor på nyårsafton och idag så kom dom. Jag beställde tre st huvtröjor. En var för liten så den ska jag skicka tillbaka och ta en annan huvtröja. Men dom andra två behöll jag och dom är jättefina.

Hinkas tog fyra st T-shirts. Snygga!

Vi har även beställt två st ps3 spel som kom idag. "Lord of the rings-Aragorn´s quest" och "Disney Universe". Vi har inte provat Disney-spelet än men vi ska göra det imorgon. Det är nog roligt. Ser ut lite som "Little Big planet" som vi spelat :)

Här är våran söta nakenfis Sofia <3<3<3 Vi har döpt henne till MisseKisse vasstass från Kurredutt-ön ;)

Här är Gunilla och Kalles söta hund Keylo. Han ser ut som en söt kanin :D

Innan Hinkas kom hem igår kvälls så tog jag ner julgardinerna i köket och satte upp nya och strök och satte upp gardiner i sovrummet oxå. Har inte haft några där på länge pga lathet ;)
Så nu är julen slut för oss. Det känns skönt.
Fredrik och Jenny hälsade på en sväng idag på eftermiddagen. Jag klippte håret på Fredrik då.
På eftermiddagen har Hinkas skurat hela huset och jag småpysslade med annat medan. Vi åt kebabrulle och pizza till middag.
Sen kom Per och hälsade på och provade nya PS3-spelet "Lord of the rings-Aragorn´s quest" med oss. Det var inte alls lika bra som det nyare vi spelade ut förra veckan, "Lord of the rings-War in the north".

Hinkas sitter med stationära datorn nu och spelar "Battlefield 3" nu med några på nätet och jag har kollat lite på filmen "Cast away" som går på tv:n. Kollar lite på alla fina värmeljus jag tänt här i vardagsrummet. Jag tycker det är mysigt, men Hinkas tycker inte om det. Han tycker det blir för varmt ;)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar