onsdag 18 januari 2012

Katt-tunnel

När Hinkas kom hem i fredags hade han köpt med en lek-tunnel till Missen. Hon tycker den är jättekul. Den är 115 cm lång och har två orangea mindre utgångar på mitten. Och det är ett prassligt tyg så det är roligt tycker hon. Hon springer och kastar sig in i den så den glider iväg en bit (ibland in i väggen). Här ligger hon och myser lite mellan lekandet :)

Här ser hon verkligen ut som en känguru ;) Hon fick med en liten knallgrön råtta med tunneln oxå. Och idag fick hon med två små randiga råttor (leker med en på bilden) med kosttillskottet jag beställt hem till henne. Hon bär med leksakerna in i tunneln och leker med dom. Fast roligast är ju om jag eller Hinkas leker med henne vid tunneln. Då blir hon jätteglad :)

Idag kom tröjan från Junkyard som jag bytte mot den som var för liten. Då var den här liite för stor istället :/ Men nu orkar jag inte skicka tillbaks och byta nå mer. Det kanske går att krympa den lite i tvätten :P

Sotaren var här igår morse, så i förrgår efter jobbet gick jag upp på taket och skottade fram stegen åt honom. Det var lite läskigt. Inte att stå på taket utan att klättra på stegen. Jag blir alldeles skakis av att stå högt på stegar. Och just det där när man ska av stegen uppe på taket och sen ännu värre när man ska vända sig om och börja klättra ner för stegen. Nej fy fabian! Men det gick bra. När jag skottat klart och stod högst upp på taket tittade jag runt lite på utsikten. Då sa jag lite tyst för mig själv "I´m the king of the world" ;)

Nä, nu kommer Hinkas och Fredrik hem när som helst. Blev kortvecka åt han den här gången :)
// Millan

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med..Fy fabian för att klättra på stegar! Bra gjort Millan!!
    Kul med tunneln åt Missan! Hon är så söt!!
    Snygg tröja också.
    Kram

    SvaraRadera