onsdag 11 januari 2012

Hejsan svejsan

Har jobbat 12-21 idag så har inte gjort så mycket mer än det. Har lekt med katten och hälsade på mamma en sväng när jag slutade jobba kl 21 :)
Imorgon jobbar jag bara 15-20 och sen är jag ledig i tre dagar, skönt.
Har en hel del jag ska hinna göra imorgon innan jag börjar jobba, så att jag bara kan vara hemma på fredag när jag är ledig. Tänkte faktiskt spela tv-spelet "Disney Universe" då.
Per var här i lördags kväll och spelade det med oss. Fast det var roligt så blev det väldigt rörigt att spela tre st samtidigt, så nu ska jag prova spela det själv :)

Har nyss fikat ostmackor och varm oboy, mums! Nu ska jag kolla lite på tv:n och skriva en lista på allt jag ska göra imorgon så jag inte glömmer något. Jag gillar "Att göra listor", precis som far min ;)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar