onsdag 4 januari 2012

Radonmätning pågår....

I höstas beställde vi hem 3 dosor som ska placeras ut i huset (vintertid) och mäta radonhalten i 80 dagar. Nu idag (äntligen) placerade jag ut dom i tre olika rum. Ska skicka tillbaka dom om 80 dagar, så får vi se vad domen blir :)


Det hade kommit massa snö i natt igen så idag har jag var it ute och kört snöslungan på gården. Det är lite roligt :)
Jag har varit på jobbet och lagt mitt schema på eftermiddagen eftersom det ska vara klart innan måndag. Efter det hälsade jag på mamma en sväng som oxå är sjuk nu. Jag har bytt lampa i sovrumsfönstret och vattnat blommorna, annars har jag inte gjort nå mer idag. Ska gå och ta ner julgardinerna nu snart så är det klart. Hinkas åker hem nu från Sandviken så han kommer hem vid 23 tiden :)


Det här åt jag till middag både igår och idag. Stekta mackor m ost och äggröra! Ny favorit ;)


Glass med chokladsås åts det igårkvälls och i förgårkvälls. Mmm!

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar