tisdag 24 mars 2009

Hinkas 25 år!

Idag fyller Hinkas 25 år.
När vi kom hem efter jobbet åt vi middag och gjorde två tårtor. Vid 17-18 tiden kom Hinkas mamma Gunilla, min mamma, Oskar och mina syskon och åt tårta och drack kaffe med oss och grattade Hinkas med paket. Han fick tre par snygga strumpor och en rolig bok, den heter "Den som inte tar bort luddet ska dö!". Den handlar om arga lappar som folk sätter upp lite överallt.
Senare på kvällen kom min pappa, Eva och min farmor och farfar och åt tårta och drack kaffe. Hinkas fick trisslotter och skrappyramider av dom, men det blev tyvärr ingen storvinst :(
Av mig fick han ett presentkort på 2000 kr, han fick köpa en Ed-Hardy huvtröja och en Ed-Hardy T-shirt, eftersom han velat ha sån tröja länge. Och tidigare idag fick han en blommbukett av mig (bilden).
På lördag ska vi till Linsell och fira honom där med hans familj.
Efter vi firat klart och gästerna åkt så satte sig Hinkas vid datorn och beställde två Ed-Hardy-tröjor på direkten ;)
// Millan

3 kommentarer:

  1. JätteGrattis i efterskott...Hinkas. Jag visste men glömde. Hoppas du fick en toppenbra dag.
    Kram majjan. Danne hälsar också.

    SvaraRadera
  2. Grattis ½:an!

    :o)

    SvaraRadera
  3. Ah, tackar flugbindarn!
    Tack majjan och danne med, det var en härlig dag och imorgon fortsätter vi firandet. Kommer spendera hela dagen på en is och kolla på bilar som sätter hastighetsrekord. Blir skitkul :p

    SvaraRadera