söndag 1 mars 2009

Söndagsmyset fortsatte...

Ja, den här söndagen har varit en mysig och bra dag. Jag och Hinkas var på gymmet nu ikväll. Jag solade solarium först och sen gymmade jag faktiskt lite jag med. Efter det åkte vi till mamma och Oskar, vi blev bjudna på sen middag där. Vi åt grönsaksdipp. Massa olika grönsaker (gurka, morötter, lök, blomkål, oliver, paprika) med dipp, guakemale, chips, kalkonkorv, brieost och dricka. Och det var jättegott, och mysigt med tända ljus.
Sen åkte vi allihopa hem till oss och drack kaffe och kollade på "herre på täppan" på tv6 med Erik och Mackan.
Sen har jag stått och limmat ihop lite saker som var trasiga. Två kylskåpsmagneter, vingen på Hinkas mustangmodell och en tavla. Men limmet tog slut när jag höll på med tavlan så det blev lite för lite limm på den, men jag får väl hoppas att den håller :/
Nu ska vi gå och sova, ska jobba imorgon. Fast jag har sovmorgon, börjar inte förrens kl 14. Skönt att börja veckan så :)

Go natt // Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar