tisdag 10 mars 2009

Vill ha...

Jag hittade den här skönheten på blocket, en bmw 323 ci -99 och jag vill så gärna ha den! Men den var lite dyr för sin sort. Fast det var mycket extra på den. 103.000 kr vill han ha för den och den står i Visby av alla ställen i sverige, typiskt.
Jag och Hinkas ska sälja våran silvriga bmw 318 nu till sommaren (om nån vill köpa). Har ju två bilar till. Men när vi ska ställa undan M5:an i garaget till hösten ska vi köpa en annan bil. Måste ju ha två som går på vintern.
Hittar man en bil hos en bilhandlare så kan man ju byta mot våran och lägga pengar emellan. Så nu ska jag spara ;)
Men jag har hittat fler bmw:s som det är rimligare pris på. Mellan 60.000-90-000 kr. Det ska vara en bmw 320, 323, 325 eller en 328, coupe (två dörrar). Årsmodell 99-00 och den ska vara blå, svart eller silver. Jag vet vad jag vill ha iaf ;) Åhh, vad jag älskar bmw!!!
// Millan

2 kommentarer:

  1. Men Millan , du har ju fått en blå BMW av mig... Bööörna med den du :-) // KRAM Pappa.

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag brukar stampa foten i botten på den ibland iaf ;) (det är en matta). Och jag har ju en blå bmw i garaget oxå, Så jag kanske köper en svart då ;)
    // Millan

    SvaraRadera