måndag 2 mars 2009

Måndag igen...

Jag gillar inte måndagar. Dom känns så tråkiga.
En ny vecka idag då och vi är inne på mars månad. Längtar efter våren!
Idag klev jag faktiskt upp kl 10, det är inte likt mig när jag har sovmorgon ska ni veta. Jag jobba kl 14-20 idag. Jag har varit ute en sväng och skottat gården lite idag. Det snöar nu igen.
Dom kommer kanske med släpvagn och hämtar mormors möbler och alla saker som står i vårat kallgarage idag, eller så fort dom fått nyckeln till hennes nya lägenhet i sveg.
Och idag har mormors bror tagit med mormors två hundar till veterinären för att ta bort dom. Känns tråkigt åt mormor, det är ju hennes gullegrisar, men det kommer kännas bättre sen. Och hennes tre katter tog dom bort förra veckan. Så det blir väl tomt åt mormor nu som alltid haft katter och hundar, men hon kan ju skaffa sig en guldfisk tycker jag så har hon nått att titta på iaf.
Hinkas kommer hem på lunch kl 13 så jag ska göra nån mat tills då, men nu ska jag gå och grejja lite innan.
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar