onsdag 18 mars 2009

Var med Carro hela dagen igår

Igår var jag ledig så jag var med min syster Carro, som är här och hälsar på, hela dagen.
Vi gick brorundan, hälsade på syster Cissi på Dollarstore där hon praktiserar, hälsade på mormor, hälsade på farmor och farfar och fikade där, och sen var vi bjudna på middag hos pappa och Eva kl halv fem.
Vi hämtade Cissi på Dollar och åkte dit. Det var jättegod mat. Vi åt fläskfile och friterade potatisklyftor, en god sås till och sallad. Här sitter dom och äter. Cissi, Madde, Carro, pappa och Eva.

Här är Tudor, en av pappa och Evas två hundar. Eva tog på han en gammal barntröja. Den var lite stor och den var ju rosa ;)

Efter vi varit där så åkte vi till mamma och satt och pratade lite där medans Hinkas var på gymmet, sen åkte han och jag hem och duschade och gjorde iordning fika och tog med in i sovrummet och kollade på film där. Vi såg på "Guldkompassen". Och vi hade tända värmeljus. Det var mysigt ;)

Jag är bara hem på lunch nu. Jobbar 11-20 idag. Och Hinkas 9-18. När han slutar skulle han cykla på sin trainer så han är klar tills jag slutar ikväll. Så får vi se vad vi hittar på då.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar