lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen

Igår efter vi slutat jobba så gjorde vi en av våra favoriträtter till middag. Spaggetti med stekt bacon och rödlök så rör man ihop allt med ett rått ägg i, Mums! (det är väl lite som Carbonara).
på kvällen kom Per och Angelica till oss, vi åt chips och kollade på filmerna "Bolt" och "Legally blonde 2".
Imorse kokade Hinkas havregrynsgröt och ägg åt han och mig till frukost. Han är söt han ;)
Sen tränade jag faktiskt armarna lite med mina nya hantlar ;) Lite senare gick vi ut och gick i 35 minuter runt här i Ulvkälla. Det var lite jobbigt tyckte jag som aldrig rör på mig ;)
Jag var iväg och jobbade kl 13-17. Och då cyklade hinkas i 2,5 timme på sin cykeltrainer här hemma.
Jag har kollat på melodifestivalfinalen nu ikväll och jag tyckte att Måns eller Sarah Dawn Finer skulle vinna, men det blev operasångerskan som vann. Men jag är glad ändå, vem som helst fick egentligen vinna bara INTE Ugglas skulle göra det. Jag förstår inte alls hur hon som är så dålig kunde komma till final ens. Det var lite tråkigt att 16-åriga Molly fick så lite poäng, tyckte den var värd lite mer. Men men, nu är äntligen melodifestivalen över för iår, så man slipper se det. Men jag ska ju se Eurovision i Maj så klart ;)
Vi har nyss fikat och kollat klart på filmen "Austin powers goldmember" som vi började kolla på innan melodifestivalen, så nu ska vi snart krypa ner.
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar