söndag 15 mars 2009

Syster på besök

Har nyss kommit hem från mamma. Vi åkte dit och hälsade på för min lillasyster Carro har kommit hit till Sveg idag från Ö-vik (eller Lina som jag kallar henne för). Hon ska vara här den här veckan och hälsa på lite. Sen ska antagligen jag, mamma, Samuel och Saga följa med henne till Ö-vik på fredag och vara där över helgen.
Hon är gravid i sjunde månaden så det var roligt att få se och känna på magen lite :)
När vi kom dit så fick vi kaffe och hovdessert som mamma gjort.


Gott var det med lite hovdessert, mums!

Här är en bild på Carro och hennes söta mage.

Jag , mamma och Carro gick upp på vinden och tog ner några kartonger med barnkläder och gick igenom dom. Carro skulle kolla om det var något hon skulle ha till bäbisen. Det var inte mycket som dög, men det var ju så klart ganska gamla och "omoderna" barnkläder sen vi alla barn var små.

Mamma passade på att ta lite kort på oss alla fem syskon nu när vi alla var samlade. Samuel, Saga, Jag, Cissi och Carro.

Nu ska jag gå till vardagsrummet för jag och Hinkas ska se på filmen "Twilight" nu.
// Millan

3 kommentarer:

  1. Va brun du e, Millan :)

    SvaraRadera
  2. Det syns att Carro åt mest hovdessär, eller hur Millan? mamzen

    SvaraRadera
  3. Ja visst är jag brun Linda, såg inte det förrens på kortet mot övriga syskon ;)
    Och ja mamma, Lina åt nog mest hovdesser. Hon ser mätt ut ;)
    // Millan

    SvaraRadera