onsdag 4 mars 2009

Utmaning

Jaha, idag trillade det ner en utmaning i mailboxen från en kollega.
Den gick kort och gott ut på att vi nästa år ska åka Vasaloppet, alla chefer som hakar på kommer han att bjuda på middag och öl i Mora när vi är klar.
Än så länge är jag den enda som har hakat på denna utmaning tror jag, ska bli riktigt spännande, 9mil på skidor... De senaste 15 åren har jag totalt åkt ca 5km. Men men, det vore ju ingen rolig utmaning om den hade varit lätt att genomföra.
Så nästa år kommer det bli en halv svenskklassiker för min del. Hade jag varit bättre på att simma och springa så hade jag nog ställt upp i Vansbrosimmet och Lidingöloppet. Men som det är nu är inte min kropp byggd för att springa, och simning är jag ingen fena på (haha, ordvits!).
Neh, nu ska jag lägga mig på soffan lite, har kört min intervallträning idag, gick riktigt bra. Jag var dock bra slut efter jag var klar.

//Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar