söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag

Igår på alla hjärtans dag så var jag och Hinkas bara hemma och myste. Jag fick frukost på sängen, och senare slog Hinkas igång filmen "Hitch" och hade upp lite mjukglass till oss i skålar som vi åt till filmen. (i vardagsrummet.)
Jag tvättade två maskiner tvätt under dagen och dammsög hela huset. Sen åkte vi och handlade lite på Ica. Efter det svängde vi in till mamma en snabbis och sa glad alla hjärtans dag och kollade på Atlas (hunden) som hade klippt sig :)
Vi åkte hem och kollade på melodifestivalen och åt gurk- och morotsstavar med lökdipp till. Vi hade tänt värmeljus och myste sen i soffan.
Det är inga bra låtar alls på melodifestivalen, och Hinkas vill igentligen inte se det, och en del av mig vill inte heller se det, men det känns som att det är alla svenskars skyldighet att kolla på det så då måste jag kolla ;)
Efter det blev det filmen "Bruce den allsmäktige" på tv:n så då kollade vi på det en timme sen kom Cissi och hennes kompis Karin och spelade Guitar Hero world tour med mig till midnatt så då var det bara och gå och lägga sig så man skulle orka med den stora dagen, min födelsedag!

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar