söndag 15 februari 2009

Happy birthday to me!!

Ja må ja leva, ja må ja leva, ja må ja leva uti hundrade år!!! Grattis till mig!! :)
Japp, idag så fyller jag år! Jag blir 26 år idag. Känns inte så kul att fira när man börjar närma sig 30, men men.
Började dagen med att hinkas kom med frukost på sängen idag med, och sjöng lite. Sen var det till att stiga upp och packa badkläderna för vi skulle iväg och bada med mamma, Oskar, Samuel och Saga i badhuset. Vi mötte upp dom där kl 11 och badade, simmade och bastade lite i ca 2 timmar. Jag och Hinkas simmade 20 längder iaf :)
Efter det gick vi som vanligt på Nyan och åt lite lunch, räksallad som vanligt åt mig :)
Vi åkte hem och gjorde iordning 2 tårtor och kokade kaffe, sen kom mamma, Samuel, Cissi och Saga och åt tårta och firade mig med paket. Mormor skulle komma en annan dag och fira mig.
Lite senare vid kl 16 kom pappa, farmor och farfar och fikade och lämnade paket. Eva kände sig inge bra så hon kunde inte komma, men pappa fick med sig en tårtbit till henne iaf :)

Kl 17 åkte vi till Linsell och åt middag där och firade mig och Gunilla lite (hon fyllde år i förrgår) med tårta, kaffe och paket. Och på hemvägen stannade vi i Duvberg en stund och fikade med dom oxå. Vi hade med en liten bit tårta som var kvar till Per och Angelica, jag och Hinkas åt bara nån kubb och pepparkaka till kaffet :)
Och nu har vi kommit hem för en stund sen. Vi har alltså fikat hela dagen så vi är ganska mätta och belåtna ;)
Det har varit full fart hela dagen faktiskt. Och massa sms och telefonsamtal med gratulationer har man oxå fått under dagen. Det har varit en trevlig dag helt enkelt.

Kramar och tack till alla som hört av sig!
// En äldre Millan ;)

5 kommentarer:

  1. Grattis grattis på födelsedagen..=) Ha de bra.. Många kramar victoria

    SvaraRadera
  2. GRATTIS och tack för tårtbiten , den var JÄTTEGOD. Den fick mig att må mycket bättre ;) Pappa grattar ännu en gång.. KRAM / EVA.

    SvaraRadera
  3. Japp, nu är du oxå 26 Millan!snart 30;) he he
    Grattis gumman!
    Massa kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Vicky! :) Kram!
    Och ja, varsegod Eva. Ja den blev ju faktiskt god :) Och tack igen pappa.
    Tack Mia, ja snart är vi 30, fy bubblan vad fort det går. Kramar!
    // Millan

    SvaraRadera
  5. DAGS ATT UPPDATERA, HELST NU DIREKT ELLER PÅ EN GÅNG;;;;;;;;;;;;;;;MAMZEN

    SvaraRadera