fredag 27 februari 2009

Samsungnisse

Som tidigare har skrivits här så är ju jag gruppchef på ett callcenter. Just den avdelningen jag är på har hand om Samsung-prylar. Därför är det ganska naturligt att jag köper samsungs produkter.
Vi har för närvarande 2st platt-tv's, en monitor, en mp3-spelare och nu idag kom det senaste tillskottet. En Samsung F-480, även känd som Touchwiz.
Jag är inte direkt den som är blyg av mig eller vad man ska säga. Det får gärna vara lite skrikiga färger på saker, jag bryr mig inte direkt om det drar ögonen till sig. Därför beställde jag en rosa Touchwiz.


Det syns tyvärr inte så bra på bilden att den faktiskt är rosa...
Här en bild med tillbehören som föjde med, ett fodral också hörlurarna till handsfreen.
Detta är alltså min mp3-spelare. Inte heller så diskret i färgen. Hörlurarna köpte jag extra, eller fick med på köpet eftersom jag stod och velade lite. Ville sig inte bättre än att dom var färganpassade ;)
//Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar