torsdag 26 februari 2009

Partyfin

Inatt hade det snöat supermycket igen. Fick nästan gräva fram bilarna idag från ca 20 cm snö. Och Hinkas skottade gården efter han slutade jobba som tur var. Det är lite svårt att köra med bmw:n på sveg när det har snöat så mycket, den är ju så låg och dom är så urusel på att ploga på sveg så det är spårigt, guppigt och lössnö här och där på gatorna. Bilen tar i ibland så det går väl sönder nått snart :/

Imorgon kväll ska jag och Hinkas på fest, en förlovningsfest. Så då har jag gjort naglarna lite finare nu ikväll med ett nagellack som jag fick av mamma när jag fyllde år. Det är ett lila/rosa nagellack med nå små metallflisor i, så när man just har målat en nagen ska man hålla den mot en metallplatta som sitter på nagellacks-flaskan, då drar flisorna ihop sig och blir som en stjärna på nageln. Det var lite roligt tycker jag. Och tjusigt blir det.
Det syns lite dåligt på bilden men det är som en stjärna. Och jag är ingen expert på det där med nagellack, använder det nästan aldrig för jag tycker det är så krångligt och kladdigt, så det blir lite som det blir, utanför och så ;)
Nu ikväll när jag slutade kl 20 så hämtade jag Cissi och sen hem och hämtade Hinkas, sen åkte vi och hyrde en film, en rysare, på statoil. Filmen hette "Shrooms". Vi köpte dricka och chips med som vi mumsade i oss till den hemma hos oss.
Cissi åkte hem nyss så nu ska man gå och lägga sig så man orkar stiga upp och börja jobba kl 7 imorgonbitti. Och så man orkar vara vaken och dricka öl imorgonkväll ;)
// Millan

2 kommentarer:

  1. OOOOOh så fina naglar du har då...nu behöver du bara låta bli att klösa sönder nagelbanden och skinnet bredvid naglarna ;) hihi
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lina. Ja, jag försöker att sluta med det, men det är svårt ;)Kram // Millan

    SvaraRadera