måndag 9 februari 2009

Badat i badkar

Imorse när jag vaknade så hade jag väldigt ont i halsen och var jättehes. Men jag gick på jobbet ändå. Jag har hostat mycket hela dagen. Hoppas man inte blir sjuk nu....igen :(
Efter middagen så badade jag och Hinkas tillsammans i badkaret med badskum, det var mysigt. Men det blir ganska trångt. Det var längesen man badade tillsammans. Och jag har inte badat badkar själv heller på jättelänge. Flera år sen tror jag. Jag duschar istället. Det går snabbare. Vem har tid att ligga i ett badkar ;)
Senare på kvällen åt vi toast och såg på film. "Indiana Jones-and the kingdom of the crystal skull". Och den var ju bra. Sen har vi ätit lite glass oxå. Mmm!
Och nu ska man gå och lägga sig. Bara latat oss ikväll faktiskt.
Vi spelade lite tv-spel igår som vi sa. Men det blev inte Guitar hero. Men det blir väl en annan gång.

Tänkte visa två bilder på våra 1 meters plogkanter utanför huset, och ja, dom är så höga. Bilderna är speciellt till dig kusin Pernilla ;) Bildbevis! :)


Korten blev inge bra men det syns ju iaf.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar