lördag 28 februari 2009

Soffliggare

Ja, idag går allt lite segare än vanligt eftersom vi var ute och drack öl igår.
Det var roligt igår iaf. Kul att träffa och prata med lite folk. Vissa (jag) drack lite för mycket öl som vanligt men det blir så när man inte dricker så ofta :)
Här är Björn och Jessica från igår som förlovningsfesten var för.

Och lite presenter fick dom oxå. vi får väl se om dom kommer läsa boken ;)
Efter partajjet på myrgränd så gick vi på statoil och åt korv och bröd med räksallad som vi brukar när vi är ute och rummlar. Sen ringde vi taxi och åkte hem vid kl 3. Vi orkade inte gå ända hem till ulvkälla, det var så kallt tyckte vi. Höll ju på och frysa ihjäl på vägen till statoil ;)
Så idag ligger vi i soffan under varsin filt och kollar på tv. Det var nyss "Shrek den tredje" på canal+ som vi kollade på och nu är det "The weddingsinger" på TV4 film.
Jag hade inga utslag idag iaf, det var ju skönt. Jag får ju det av öl men nu äter jag en kortisonkur (Betapred) i 10 dagar, så jag slapp dom idag :)
Och så vill jag säga TACK Duvan för pizzan! Han köpte en micropizza på statoil inatt men märkte inte ens att Hinkas tog den av honom innan han gick hem, snopet ;) Haha, så den käkade vi till lunch idag (+ lite annat).
Och så vann jag över Duvan 4 gånger i armbrytning inatt, det var kul, och Duvan skämdes.
Gud så stark jag är....inte ;)

Nä, nu ska jag gå tillbaka till soffan och lata mig ett tag till innan vi ska åka till Linsell och äta middag.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar