fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:e

Ja idag är det Fredag den 13:e. Det sägs ju vara en otursdag, men det tror då inte jag och Hinkas på. Nej, vi har det snarare som tur eller lyckodag. Det händer bra saker åt oss fredag den 13:e. Vi blev tillsammans fredag den 13:e, vi förlovade oss fredag den 13:e och vi köpte våran audi på fredag den 13:e. Får se om vi kanske gifter oss på fredagen den 13:e oxå då :) men då kanske ingen vågar komma den dagen ;)

Igår kvälls var cissi här och spelade Guitar hero med oss, och sen kollade vi på Disneys nya film Bolt. Den var bra. Sen när Cissi åkt hem kollade vi på Futurama lite innan vi skulle sova.

Idag har vi inte gjort så mycket heller. Jag sov till kl 12 ;) Jag har tvättat sängkläder och lagt i nya, hinkas har diskat. Jag har varit ner på Ica och handlat lite.
Sen gick vi in till sovrummet och la oss i sängen och kollade på futurama och åt choklad och renkorv en stund idag oxå, det var mysigt.
Till middag gjorde vi hamburgare hemma.
Vi åkte en sväng på sveg nu på kvällen och raggade runt lite m audin. Hinkas bror Fredrik och hans styvson Filip följde med en sväng upp till oss och ville se på M5:an i garaget. Vi startade den och gasade lite så grannarna (och vi) fick höra att den lever ;) Vi längtar till sommaren så man får köra den på gatan oxå och inte bara fram och tillbaka i garaget :)

Nyss har jag och Hinkas spelat lite guitar hero och ätit melon m keso, Mmmm, det var gott!

Jag är fortfarande ganska hostig men annars är förkylningen bättre iaf. Så man kan nog ta sig ett söndagsdopp på söndag. På min födelsedag, så sen blir det tårta.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar