söndag 8 februari 2009

Söndagsbad

Idag har jag varit och badat i badhuset med mamma, Samuel och Saga. Jag simmade 20 längder idag. Det är inte illa för mig som aldrig rör på mig annars ;)
Sen efter vi varit där så åkte vi på Nyan och åt med Oskar. Man blir väldigt hungrig när man badar märkte jag.
Jag åt lika som sist för två veckor sen. En räksallad, det är en tallrik med lite pasta, räkor, sallad, nötter, brieost, tomat, gurka och nån god dressing till. Sen tog jag kaffe och en biskvie. Gud vad gott det var.

Imorgon blir det till att åka och jobba kl 7 igen. Jobbar Måndag till Torsdag den här veckan. Ledig fre, lör och söndag. Det blir härligt! Och på söndag (15/2) fyller jag år!
Man blir närmare 30 än 20, Fyy :( Jag blir 26 år alltså.
Nä, nu ska jag gå och grejja lite och sen slöa. Kanske jag och Hinkas skulle spela lite Guitar Hero. Jag är ju trummis då så klart ;)
// Millan

1 kommentar:

  1. duktig du gumman:- nästa söndag blir det 25 längder. Puzz och kram....mamma

    SvaraRadera